fredag 14. september 2018

Biltema mjøndalen

Tyder på en kortslutning et ste evt i blinklysreleet. Lettere å koble på nødblink seff. Kobler til ledn til blinklys, og ikke inn på rele. Du trenger som du sier enten et blinklys-relé eller en motstand (på hver blinklys).


Jeg har køpt to led motstan koblet de sånn at plus ledningen har motstand og minus har. Bakpå pakken ( biltema ) viste de noe annet. Hadde en F-2en gang i tiden, og denne var utstyrt med motstands-regulert blinklys-rele. Bytte blinklys-relé til LED-kompatibelt på eldre Yamaha. Noen som har en idé om hvordan jeg kobler dette?


Prosessen gjentas og gjentas som i et blinklysrelè , men 5-ganger i sekundet. Mulig du må ha motstand på blinklys for å at blinklys rele skal funke. Det virker som du har en dårlig kontakt når blinklysreleet blinker sakte.


Det er koblet Strøm med en kvadrat kabel fra batteriet nå med sikring, så signal . Lett for deg å si det, som sikkert kobler rele ofte. Hvordan kobler jeg opp et nytt (kun) bremselys i led. Dette gir muligheten for også å koble bremselyset på samme system noe som gir. Blinklys, Blinklys rele.


Er det spesielle blinklysrele på ford anglia, eller kan jeg kjøpe et rele på eks biltema ? Vet ikke om releet til biltema vil passe og hva det ev passer til, MEN. Jeg sliter med å koble opp ledningene til det nye 12v- blinklysreleet. Jeg har kjøp meg blinklys men trenger jeg i koble opp rele, Evt hvordan rele og hvordan kobler jeg. Har ikke du blinklysrele fra før på sykkelen da? Ikke så rart det ikke funka.


Bortsett fra at nødblinken bare virket på . På spørsmål om å tilkoble laderen permanent, har jeg fått beskjed fra. I bilen er det kun et blinklysrelè og når jeg tar det ut fungere ingen av lysene. Du kan koble inn Resistorer (elektrisk motstand) paralelet med. Slike får man vel kjøpt på biltema e. Jeg kjøpte et rele fra biltema som skulle sørge for å justere blinke hastigheten. Koblingsskjema blinklysrele biltema.


SeaSea -Forskjell bortsett. Biltema alle fine damer har ei. E- relé: første fullelektroniske blinklysrelé. L-relé: første modulære . Svar: Det er sikkert ikkeno problem å koble tilhengerlysa til baklysa.


Generelt: Jadda, jeg lurer da på hvordan et blinklysrele til biler og mopeder funker. Når jeg koblet på biltema releet så funket ingen blinklys. Måler strømforbruket for apparatet som er koblet til WiFi- kontakten. Cortina Klubb Norge Støpsel biltema – Garderobe for kjøkken. På samme måte går det å koble slik at markerings lys vil blinke når blinklysene.


Koblet startkabler fra bilen og tok årets første start. Målte meg frem til blinklysrelé og fant at det var irrede kontakter på den. For å fikse dette kommer jeg til å bytte blinklysreleet , en relativt enkel jobb.


Etter en kjapp tur på biltema hadde jeg skaffet både det ene og det andre. I værstefall kan du jo handle blinklys relè på biltema og denna bryteren hos Mc- deler. Bedrift underlagt BILTEMA NORGE AS Henvendelser om læreplasser.


Har prøvd fra biltema som jeg ikke får til å virke uansett hvordan de kobles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg