onsdag 5. oktober 2016

Hvordan måle om batteri er ødelagt

Jeg har ødelagt gjengene denne klumpen, slik at jeg ikke får skrudd til en av boltene som fester fjærbeinet i nederkant. Betale noen for å få fikset gjengene på klumpen min. Hvordan gjør man det forresten? Borre ut nye gjenger , eller.


Jeg har bytta mange hjul , og har aldri noensinne ødelagt noen gjenger. Fil hakkene litt skrå slik at de vil skjære i de ødelagte gjengene når du skrur .

Jeg har HELP advokatforsikring og skal høre med dem hvordan jeg burde kjøre saken. Alle hull og gjenger i konstruksjoner av støpejern, aluminium og andre støpte. Nå har det seg sånn at jeg skulle montere vannslangen fra turboen til blokka, men gjengene i blokka er nok ødelagt for det er ikke snakk om at . Jeg har også prøvd å gjenge opp til M men siden rammen er av aluminium var det for. Har du fått fikset sykkelen din?


Vanskelighetsgrad: Middels. Alt som kan gå galt, vil gå galt. Kampen mot Murphy handler om kampen mot uhell.

Ser jo ut til at dette blir billigere å kjøpe verktøy og ordne selv enn å få. Sykkelverksteder flest burde kunne fikse det, men YMMV. Hva er mulig å gjøre med det?


Går det ann å gjenge om bolten? Regner med at det går fint å kjøre med bolter inntil videre. Så da ble det til at jeg tok med motoren hjem for å fikse dette. Skrudde av den gamle coilen som tennpluggen har ødelagt , og gikk igang med å klargjøre for gjenging.


ET IRRITERENDE VANLIG PROBLEDet er en real hodepine å få ut en skrue med ødelagt skruehode. Etter hardhendt behandling med muttertrekker har gjengene på et av. Hva kan gjøres med dette, og hvor mye tar et verksted for å fikse det?


Komplett gjengereparasjonssett som lar deg erstatte ødelagte gjenger med en ny gjengeinnsats. Inneholder bor, gjengeverktøy, monteringsverktøy og innsatser . Det jeg lurer på da er om jeg kan bruke gjengeinnsats eller noe annet for og fikse det. Eller om jeg må ha nye trommler. Rulling og reparasjon av ødelagte gjenger.


Og jada: vi vet at dersom du ikke kan fikse det med gaffa har du. Og om det sku vært tenningsbank som gjorde at gjengene ble ødelagt , så skal en vel gjerne tro hvordan det står til med resten inni der.

Det store spørsmålet er hvordan jeg fikser dette på den mest hensiktsmessige måte med tanke på penger, praktisk gjennomførbarhet og risiko for å stå med en. Gjengereparasjonssett for enkel og rask reparasjon av skadede gjenger i oljeplugghullet. Settet inneholder stk. Fornye ødelagte gjenger. Gjenoppbygge tette ståldeler.


Første møte med NAV-kontoret. Hvis du trenger hjelp fra NAV, kan du kontakte oss. Se hvordan du kontakter NAV. Noen som har en ide om hvordan jeg kan få skrudd ut torx bolter som sitter godt og har ødelagt hode på begge så torx i riktig verktøy ikke tar tak? Det ble fiksa uten å kløyve hele dekket :).


Husker ikke hvor mye jeg betalte da jeg klarte å ødelegge gjengene på . I utgangspunktet burde det ikke være vanskelig å skru ut en skrue.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg